پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

مدیحه روضه

روضه خوانی روز عاشورا با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه حرم را از حرم کردند بیرون با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه استقبال کاروان کربلا با صدای مرحوم کوثری

دانلود نوحه و روضه سقای حرم نیامد با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه تن چاک چاک با صدای مرحوم کوثرِی

دانلود روضه خوانی بی گناه اصغر من توسط مرحوم کوثری

دانلود نوحه ترکی ” وفالی سردار ” با صدای عاملی اردبیلی

دانلود نوحه ترکی ” بی‌کفن حسینیم وای ” با صدای سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی ” کربلا یا کربلا ” با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی ” حضرت ابوالفضل(ع) ” با صدای سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی زینب زینب با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

نوحه ترکی شهادت حضرت علی اصغر با صدای سلیم مؤذن زاده

نوحه آذری بالام لای‌لای گلیم لای‌لای با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی جواب به ندای الهی با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

نوحه خبر آمد که ز معشوق خبرمی آید با صدای حاج منصور ارضی

نوحه سینه زنی عطر گرم خون عمو با صدای حاج منصور ارضی

مرثیه گرچه یتیمم ای عمو با صدای حاج منصور ارضی

مداحی عمو بده اذنم که یادگار حسنم با صدای حاج منصور ارضی

مرثیه بذار بریزه اشکات با صدای حاج منصور ارضی

مداحی دلم اسیر چشاتو با صدای حاج منصور ارضی

نوحه آرام جان من با صدای حاج منصور ارضی

مرثیه یا خامس آل عبا با صدای حاج منصور ارضی

نوحه ای همه پشت و پناه سپاه با صدای حاج منصور ارضی

نوحه امشب شب جدایی با صدای حاج منصور ارضی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج مهدی اکبری

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج روح اله بهمنی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج ابوالفضل بختیاری

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج حسن خلج

مرثیه محرم با صدای حاج محمود کریمی

نوحه محرم با صدای حاج محمود کریمی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج محمود کریمی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج حسین سازور

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج سعید حدادیان

نوحه شب اول محرم با صدای حاج منصور ارضی

دانلود نوحه میان خیمه ها زینب صدا می زد حسین جان با صدای فخری

دانلود نوحه تویی آن غرق به خونی که بزرگ شهدایی با صدای فخری

دانلود نوحه میان خیمه ها زینب با صدای حسین فخری

دانلود نوحه بگیر این طفلک شش ماه ام را با صدای حسین فخری

دانلود نوحه هر یکی از خیمه ای سویی هراسان میرود با صدای فخری

دانلود نوحه غم دل با توبگویم زینب با صدای حسین فخری

دانلود نوحه عمه جان اینجا کجاست با صدای کویتی پور

دانلود نوحه به عاشورا چه غوغاست با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه طفل رباب با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه پر پر زد اصغر با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه دیده عطشان برادر من با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه پس کو بابای من با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه یا ثار الله با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود مرثیه بریدم من از حسین دل با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه مانده تنها حسین با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه سرزمین کربلا با صدای حاج غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه عموی آب آورنیامد با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه اندر این دشت بلا غارت جان خواهد شد با صدای حسین سازور

دانلود نوحه دشت غم دشت عطش با صدای حسین سازور

دانلود نوحه حسین، وای حسین وای با صدای حسین سازور

دانلود نوحه من حسینم که جهان واله و حیران من است با صدای سازور

دانلود نوحه وقت جدایی یا رب رسیده با صدای حسین سازور

دانلود مداحی حسین، حسین، دوباره توی این دلم با صدای جواد مقدم

نوحه سینه زنی ای بی‌وفا زمونه، اشک آقام رونه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه کربلا خانه عشق است و دلم پروانه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه دعا کن تا بمیرد خواهر تو با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه ارباب حسین تویی دلدارم با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه هر کی عاشقت بود با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه خسته شده دلم از زمونه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه وقتی که دل پر می‌زنه تو صحن بین الحرمین با صدای مقدم

دانلود نوحه باغبانم، من و تنها، میون این همه گلها با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه بازم دلم گرفته با صدای حاج جواد مقدم

دانلود نوحه حسین ای برادر من با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه اگر مرا رها کنی تو را رها نمیکنم با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه ای شاه بی لشکر مدد با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه من سفیر کوی یارم با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه ارباب حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه یابن الزهرا یا حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه انا قتیل العبرات با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه انا مجنون الحسین با صدای مهدی مختاری

دانلود مداحی یا حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه یا حسین جان با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه ما عاشق حسینیم با صدای نریمان پناهی

دانلود مداحی آسمان هم صاف شد از شوق ابروی حسین با صدای پناهی

نوحه یادش به خیر رفیقان کنار قبر ارباب با صدای نریمان پناهی

دانلود نوحه یا حسین جان فدایت با صدای نریمان پناهی

نوحه ای حسینی که همه مست تولای تواند با صدای نریمان پناهی

نوحه تو را دیدم رو نیزه،سر نیزه تو بودی با صدای نریمان پناهی 

دانلود نوحه دیده بگشا ای برادر با صدای نریمان پناهی

دانلو مرثیه تشنه ام،تشنه یا حسینم با صدای نریمان پناهی

دانلود مداحی هم آواز حسینی شو با صدای نریمان پناهی

نوحه همه جا شور عزای تو بپا می بینم با صدای پناهی

دانلود نوحه ترکی زینب زینب با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

نوحه ترکی شهادت حضرت علی اصغر با صدای سلیم مؤذن زاده

نوحه آذری بالام لای‌لای گلیم لای‌لای با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی جواب به ندای الهی با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

نوحه ای حسین ای غم تو همدم ما با صدای آهنگران

نوحه شهادت امام حسین (ع) با صدای حاج صادق آهنگران

نوحه ای حسین جانم با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود نوحه ای علمدار من،یار و غم خوار من با صدای آهنگران

دانلود نوحه مولانا یا حسین با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود روضه شهادت امام حسین (ع) با صدای حاج صادق آهنگران

مرثیه خوانی حاج صادق آهنگران ویژه محرم

نوحه جانسوز آمدی ای سر کنج ویرانه با صدای آهنگران

نوحه سینه زنی برای حضرت رقیه با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود مرثیه مصائب عاشورا با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود نوحه شهادت حضرت قاسم با صدای صادق آهنگران

دانلود نوحه یا حسین (ع) با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود نوحه دلم بهونه می گیره انگار دوباره تنگته با صدای هلالی

نوحه بابی انت و امی یا ذبیح العطشان با صدای هلالی

دانلود نوحه ناز تو را خریداریم با صدای عبدالرضا هلالی

نوحه و مداحی بین الحرمین با صدای عبدالرضا هلالی

دانلود نوحه محرم ” یا ثارالله ” با صدای عبد الرضا هلالی

دانلود مداحی دلبر ما فقط حسین است با صدای عبد الرضا هلالی

دانلود نوحه آنقدر بدم آقا کرب و بلا راهم نمی دیدید با صدای هلالی

دانلود نوحه دل پریشونم با صدای عبد الرضا هلالی

دانلود نوحه درد دل با مولا با صدای عبد الرضا هلالی

نوحه قسم به اشک زینب با صدای عبد الرضا هلالی

نوحه با شور وشین بر حسین هر دو فداییم با صدای میرداماد

دانلود نوحه دو شاخه ی شکسته با صدای سید مهدی میرداماد

نوحه شهادت علی اصغر با صدای سید مهدی میرداماد

نوحه ای فخر دل غمزده از خاک در تو با صدای میرداماد

دانلود نوحه اینجا کجاست، این همه غربت دیار کیست

دانلود مداحی تویی که تنها نگین ارشی با صدای میرداماد

نوحه یا رب این غنچه خوشبو که سپردی به منش با صدای میرداماد

دانلود نوحه تو دلم یه دنیا حرفه با صدای سید مهدی میرداماد

دانلود نوحه خیمه ماتم بپا شد با صدای حاج محمد رضا طاهری

نوحه حضرت مسلم با صدای محمد رضا طاهری

دانلود نوحه زمین کربلا با صدای محمد رضا طاهری

دانلود نوحه سایه غصه تو می شینه روی دلم با صدای حاج محمد رضا طاهری

دانلود نوحه عاشورا با صدای حاج محمد رضا طاهری

نوحه خیمه های حسینی لبریز از بوی سیب با صدای طاهری

نوحه آوای رحیل کاروان می آید با صدای محمد رضا طاهری

نوحه ورود به کربلا با صدای حاج محمد رضا طاهری

نوحه دلم دلواپس توست برادر با صدای محمد رضا طاهری

دانلود مداحی کربلا،کشور عشق با صدای حسین سیب سرخی

دانلود نوحه گر نگاهی بنمایی همه دیوانه شوند با صدای سیب سرخی

مداحی سلطان عشق مولا با صدای حسین سیب سرخی

روضه جانسوز شهادت امام حسین(ع) با صدای سیب سرخی

نوحه سر خوش از صهبای آزادی شدم با صدای فیضی و سیب سرخی

نوحه همه دارو ندارو من با صدای حسین سیب سرخی

نوحه ای تشنه لب حسین جان با صدای حسین سیب سرخی

جلسه کامل شب هفتم محرم 1388 هیئت رایة العباس(ع) رزمندگان شمیرانات با مداحی حاج محمود کریمی و حاج محمد کریمی بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی:

بخش اول - رخت از بوسه ای بیگاه می سوخت(روضه دشتی)

 بخش دوم - روضه دشتی حضرت علی اصغر(ع)

بخش سوم - زائر روی زهرایی بخواب عزیزم لالایی (زمینه)

بخش چهارم - بخواب ای گل تشنه ای پسرم (واحد)

بخش پنجم - آب کیمیا شده جگرم گریه ات بی صدا پسرم (واحد)

بخش ششم - الدخیلک یا رضیع الحسین (واحد عربی)

بخش هفتم - دل مادر شکسته بروی نیزه بسته (دودمه)

بخش هشتم - روضه و مناجات

جلسه کامل شب ششم محرم 1388 هیئت رایة العباس(ع) رزمندگان شمیرانات با مداحی حاج محمود کریمی و کربلایی حسین سیب سرخی بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی:

بخش اول - از حرم تا قتلگه چشم حسین درپی مرغ چمن(روضه حضرت قاسم)

بخش دوم - وای ببین ماه حسن اومد (زمینه)

بخش سوم - شده عجین اشک چشام (شور)

بخش چهارم - عروسیه سینه زنان آماده شین (واحد) کربلایی حسین سیب سرخی

بخش پنجم - نام تو را به صفحه دلم نوشتم من(سینه زنی) کربلایی حسین سیب سرخی

بخش ششم - به دستم تیغ مولا به لب ها ذکر زهرا (دودمه)

بخش هفتم - از تو ارباب کربلا می خوام(سینه زنی،مناجات) کربلایی حسین سیب سرخی و حاج محمود کریمی

 

جلسه کامل شب پنجم محرم 1388 هیئت ثارالله(ع) مسجد الهادی(ع) با مداحی حاج محمود کریمی بصورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دریافت فایلهای صوتی:

بخش اول - السلام علی السیدنا المظلوم (ابتهال خوانی)

بخش دوم - روضه حضرت عبدالله بن حسن(ع)

بخش سوم - سرتا پای من مست عمو جانم حسینه (زمینه)

بخش چهارم - به لاله برادر نظری کن برایم پدری کن (واحد)

بخش پنجم - زدست عمه پر زد به دریای خطر زد (دودمه)

بخش ششم - بی تو کویری تشنه ام تو به قلبم ببار (شور)

 

صحبتهای حاج محمود کریمی در مورد توهین به حضرت امام خمینی(ره) و حمایت از مقام معظم رهبری که در شب سوم محرم 1388 در مسجد الهادی(ع) گفته شد آماده دریافت در ادامه مطلب می باشد.

دریافت فایلهای صوتی:

صحبت در مورد وقایع اخیر،مقام معظم رهبری و توهین به امام خمینی(ره)

جلسه کامل شب پنجم محرم 1388 هیئت رایة العباس(ع) رزمندگان شمیرانات با مداحی حاج محمود کریمی بصورت صوتی آماده دریافت می باشد

دریافت فایلهای صوتی:

بخش اول -بابی الغریب (ابتهال عربی)

بخش دوم - ای عمو من هواییت هستم(روضه حضرت قاسم)

بخش سوم - من تیغ حسن عبدالّهم جان حسینم(زمینه)

بخش چهارم - پسر مجتبی سپاه خون خدا(واحد)

بخش پنجم - پیراهن سیاه تو دارم به تن حسین(واحد)

بخش ششم - ز دست عمه پر زد به دریای خطر زد(شور)

بخش هفتم - مناجات

والپیپر ویژه روز ششم ماه محرم الحرام

دریافت در سایز عریض

دریافت در سایز معمولی

فرمت: MP3 / کیفیت: ۶۴ Kbps

محلن محلا ای حسین (ع) جانم

میون همه دلها امون از دل زینب (س)

ای کشته کربلا

تسلیت گویین ای عزاداران

سیدی مولا سیدی مولا

بیا ای روح آشنایی من که مردم از این جدایی

توی آسمون دلم یه ستاره مونده تنها

زندگی بی عشق حسین (ع) …

ای عمو جانم …

یا ابو فاضل (ع)

روضه حضرت مسلم علیه السلام

11:00

 دانلود

 

کاش می شد بنویسند که گرفتار شده ام

391

8:55

دانلود

 

 

ما را مقیم خیمه غم آفریده اند

264

9:04

دانلود

 

 

به دیار غم،تو را جان من خیمه ها مکن برپا

173

7:08

دانلود

 

 

عشق تو را حسین به عالم نمی دهم

313

8:56

دانلود

 

 

بیرق،علم،کتیبه بود اعتقاد ما

149

7:56

دانلود

 

 

وای از دل رباب ...

192

3:16

دانلود

 

 

عمه جانم،بنگر امشب من میهمان دارم

202

8:49

دانلود

 

 

هر دو دست بوسی مادر سبب شدند

159

7:46

دانلود

 

 

شبی که کرب و بلای مرا فراهم کرد ...

170

9:00

دانلود

 

 

من که عبداللهم،یار ثاراللهم...

143

7:58

دانلود

 

 

مه انجمن،یتیم حسن،از تبار زهرایم

127

7:28

دانلود

 

 

هر چه که ما خواستیم فاطمه داده

149

9:07

دانلود

 

 

شیعه ات همواره آقاست

158

8:31

دانلود

 

 

گفتند آمده است زرنگی کند حسین

162

6:16

دانلود

 

 

من و جدایی خون خدا،خدا نکند

172

7:09

دانلود

 

 

روضه حضرت علی اکبر علیه السلام 1

176

7:48

دانلود

 

 

پیش دشمن مپسند،این همه من گریه کنم

142

4:48

دانلود

 

روضه حضرت عباس علیه السلام

236

8:17

دانلود

 

پسر ام بنین،نقش زمین،واویلا...

201

8:32

دانلود

 

وای اگر دل نشود تنگ،برایت ارباب ...

251

8:09

دانلود

 

اشک آن است که هر صبح و مساء می ریزد

191

8:00

دانلود

 

دیده تر،خون جگر،پشت سرت یا اخا

223

7:39

دانلود

 

دلبرم کمند خویش فکند و مرا گرفت

132

10:42

دانلود

 

با مادر خود فاطمه گفتم شب دیدار

138

3:28

دانلود

 

روضه حضرت علی اصغر علیه السلام

146

6:30

دانلود

 

روضه حضرت علی اکبر علیه السلام 2

132

8:29

دانلود

 

تن که بیمار طبیبان شد،دچارش بهتر است

127

10:35

دانلود

 

خواستم آب آورم سوی حرم،اما نشد

166

6:21

دانلود

 

یا اباالفضل،خدای کرم و جود و سخا

156

10:57

دانلود

 

چشم ترم،فرق سرم،گریه خون می کند

174

8:55

دانلود

 

یابن شبیب،جرم یتیم سه ساله چیست؟

206

4:40

دانلود

 

روضه ورود به کربلا

201

10:34

دانلود

 

این هم از لطف و عنایات خدای زینب است

138

8:43

دانلود

 

هرکه گردد زینبی،اول حسینی می شود

166

10:07

دانلود

 

ما دو مرد رهیم،یار ثاراللهیم...

123

7:42

دانلود

 

در سرش طرح معما می کرد

135

6:34

دانلود

 

بال فرشته که خاک پای حسین است

242

7:33

دانلود

حمید علیمی گلچین محرم ۸۶ به صورت mp3 تقدیم به کاربران عزیز

۱- علی اکبر ای گل لیلا

۲- خاک قدم سینه زناتم

۳- آقا این دل تنگم

۴- بازم عشق تو شلوغه

۵- بین تموم عالم

۶- دلم تو مدینه است

۷-  دنبالت میگردم خونه به خونه

۸-  منو کربلا ببر دیگه خیلی دیره

۹- شبیه پیامبر خداحافظ

۱۰- بی یارو یاورم تویی تنها یاورم

گلچین نوحه های محرم ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ - حضرت علی اکبر(ع)

دریافت فایلهای صوتی:

از اون نگاهش نمیشه دل کند (روضه - شور)

خدایا نور چشمان ترم رفت (واحد)

امون ز چشمای حسود که اکبر رو نظر کرد (شور)

بگفتا با تن صد پاره تو تن تو قاتل جان حسین است (واحد)

ای بی وفا زمونه زمونه زمونه (شور)

گلچین نوحه های محرم ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ - حضرت علی اصغر(ع)

دریافت فایلهای صوتی:

بخواب علی جان بروی سینه ام (روضه - شور)

علی علی لای لای (واحد)

گلچین نوحه های محرم ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ - حضرت زینب(س)

دریافت فایلهای صوتی:

عظمی و کبری زینب است (شور)

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح

سوی شامم می برند این کوفیان با شور و شین (واحد)

به دنبال محمل چنان سبکپر قدم زن (شور)

تمدید زهرا زینب است (شور)

مست یاربم یاربم من عمریه به تاب و تبم من (شور)

زینب ای امید عاشق خسته (واحد)

جبریل به عیس گفت به عرش اینجا مسیر زینب است (شور)

ای اشک تو آبروی خوبی (شور)

بدونید ای اهل دنیا که عبدالزینبم من (شور)

زینب یا زینب زینب یا زینب (واحد)

از ازل چون گل آدم بسرشتند (واحد)

عظمی و کبری زینب است (شور)

جواد مقدم

دریافت فایلهای صوتی:

بخش اول - حاج مجید شعبانی (روضه)

بخش دوم - حاج مجید شعبانی (روضه و نوحه)

بخش سوم - حاج مجید شعبانی (واحد)

بخش چهارم - حاج عبدالرضاهلالی (سینه زنی)

بخش پنجم - حاج عبدالرضاهلالی (سینه زنی)

بخش ششم - حاج عبدالرضاهلالی (سینه زنی)

بخش هفتم - حاج عبدالرضاهلالی (شور)

دریافت فایلهای تصویری:

بنگر به حالم که چنین نالان و زارم (روضه) حاج مجید شعبانی

توی کوچه های کوفه دربه در و آواره شدم (زمینه) حاج مجید شعبانی

هستم سفیر شهریار (واحد) حاج مجید شعبانی

در نمازم مستم امشب در سرم هو هوی کیست (واحد) حاج رضاهلالی

اندر آن جا که حق سر به زیر است (واحد) حاج رضاهلالی

بی تو چشمامون دریا نیست (شور) حاج رضاهلالی

بسم الله بپوشید پیراهن مشکی هارو (شور) حاج رضاهلالی

مجنون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد