پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

پرسمان بدون مرز


نرم افزارها




پرسمان بدون مرز 9 ۞ پرسمان عقاید ۞

شماره جدیدی از مجموعه عظیم پرسمان بدون مرز منتشر شد. این شماره پرسمان بدون مرز 9؛ پرسمان عقاید تقدیم حضور شما دوستان میشود.

اندازه این تصویر تغییر داده شده است برای نمایش اندازه واقعی کلیک نمایید









پرسمان بدون مرز 8 ۞ پرسمان قرآنی ۞

شماره هشتم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از جمع بندی پرسش و پاسخ های مطرح شده در سایت کانون گفتگوی قرآنی تحت عنوان"پرسمان قرآنی" می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.








پرسمان بدون مرز 7 ۞ پرسمان همسران پیامبر ۞

شماره هفتم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان همسران پیامبر" کاری از واحد پاسخ به سوالات دفتر حوزه علمیه قم می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.








پرسمان بدون مرز 6 ۞ پرسش و پاسخ های ماه مبارک رمضان ۞

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان ؛ شماره ششم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسش و پاسخ های رمضان" کاری از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.








پرسمان بدون مرز 5 ۞ پرسمان معاد ۞

شماره پنجم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان معاد" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.








پرسمان بدون مرز 4 ۞ پرسمان علوم قرآنی ۞

شماره چهارم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان علوم قرآن" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.









پرسمان بدون مرز 3 ۞ پرسمان قرآنی نبوت ۞

"ویترین کانون گفتمان قرآن" تقدیم میکند.

شماره سوم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان قرآنی نبوت" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.









پرسمان بدون مرز 2 ۞ پرسمان قرآنی نماز ۞

"ویترین کانون گفتمان قرآن" تقدیم میکند.

شماره دوم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان قرآنی نماز" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.
از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.









پرسمان بدون مرز 1 ۞ پرسمان قرائت قرآن ۞

شماره اول مجموعه پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان قرائت قرآن" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است.

از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد