پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

از دوستی با شیخ الأسیر تا دشمنی با شیعیان


از دوستی با شیخ الأسیر تا دشمنی با شیعیان

الأسیر اعلام کرده که با هدف گسترش دین خدا قیام کرده است. آیا دینی که الأسیر به دنبال برپایی و تبلیغ آن است، همان دین "لیال کبابجی" است؟!
به گزارش شیعه آنلاین، "لیال کبابجی" دختر لبنانی است که طی یک سال اخیر با عشق و علاقه ای که از خود نسبت به "شیخ الأسیر" معروف به "شیخ فتنه گر" نشان داده، توانسته شهرت بسیار زیادی برای خود در جهان عرب کسب کند.

او تاکنون بارها و بارها در اظهار نظرهای مختلفی علاقه خود به الأسیر را ابراز کرده است. وی اخیرا صفحه ای نیز در سایت فیس بوک راه اندازی کرد تحت عنوان "صیدا؛ قبرستان شیعیان".

راه اندازی این سایت، اولین اقدام ضد شیعی، طایفه ای و نژاد پرستانه وی به شمار نمی رود. او تاکنون بارها و بارها با انتشار مطالبی طایفه گرایانه علیه پیروان مذاهب مختلف اسلامی، به تحریک افکار عمومی علیه یکدیگر پرداخته است.

در همین حال رسانه های لبنانی صبح امروز از بازداشت وی توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند. گفته می شود وزارت کشور لبنان پیش از این نام او را در لیست افراد تحت تعقیب قرار داده بود.

وی در تعدادی از تجمعات و تظاهرات هایی که در حمایت از "شیخ فتنه گر" در شهرهای مختلف لبنانی برگزار می شد، شرکت می کرد.

اکنون که او بازداشت شده، رسانه های لبنانی به معرفی کامل وی پرداخته اند. او در زمینه خرید و فروش حیوانات خانگی به ویژه "سگ" فعالیت دارد.

محل معاملات وی در منطقه "عبرا" در نزدیکی مقر "شیخ الأسیر" بود از همین رو او با دادن یک قبضه سلاح مدل MM9 و مسلسل M4 با کلاهک Launcher، از وی خواسته بود که به عنوان نیروی پوششی در منطقه حضور داشته باشد و هرگونه رفت و آمد مشکوک را به الأسیر گزارش دهد.

رسانه های لبنانی همچنین با انتشار تصاویری از وی که خودش این تصاویر را در صفحه شخصی فیس بوکش منتشر کرده بود، نوشتند: او اصلا یک فرد مذهبی نبود و به هیچ یک از اصول و احکام دینی و اعتقادی پایبند نبود. او همواره برای تفریح به کاباره و دیسکوهای شبانه می رفت.

این رسانه های لبنانی در پایان این پرسش را مطرح کرده اند: الأسیر اعلام کرده که با هدف گسترش دین خدا قیام کرده است. آیا دینی که الأسیر به دنبال برپایی و تبلیغ آن است، همان دین "لیال کبابجی" است؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد