پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

پرسش وپاسخ

سئوال ازاهل سنت وپاسخ شیعه به اهل سنت

دفاع از کیان مذهب حقه تشیع با اسلحه علم توسط مستبصر شیعه مصری


احمد راسم النفیس در خلال اظهاراتی دراین مراسم عنوان داشت این مراسم به مناسبت پایان چاپ سه کتابی است که تمامی آنها از مرکز نشر "اوراق" منتشر شده است. کتاب اول "مصری ها و تشیع ممنوع"نام دارد که به ادعاء و سوالات کسانی پاسخ می دهد که می گویند دولت فاطمیان درمصر اعلام حکومت کرد و سپس بدون شیعه کردن مردم مصر این دولت منقرض شد،ادعایی که به هیچ وجه صحت ندارد.
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز نشر "اوراق" پایان چاپ کتاب های سه گانه متفکر شیعه مصری "احمد راسم النفیس" را جشن گرفت.

احمد راسم النفیس در خلال اظهاراتی دراین مراسم عنوان داشت این مراسم به مناسبت پایان چاپ سه کتابی است که تمامی آنها از مرکز نشر "اوراق" منتشر شده است. کتاب اول "المصریون والتشیع الممنوع"(مصری ها و تشیع ممنوع) نام دارد که به ادعاء و سوالات کسانی پاسخ می دهد که می گویند دولت فاطمیان درمصر اعلام حکومت کرد و سپس بدون شیعه کردن مردم مصر این دولت منقرض شد، ادعایی که به هیچ وجه صحت ندارد، وی هم چنین می افزاید کتاب مذکور به این ادعا که تشیع از زمان ظهور امویان به تهمتی تبدیل شده پاسخ می دهد.

اما عنوان کتاب دوم"الإخوان المسلمون شعب الله المختار"  (اخوان المسلمین، ملت برگزیده خداوند) می باشد که به شکل گیری این حزب خصوصا از لحاظ فنی و مقایسه اصول ان با میراث اسلام و نیز تطور تاریخ اسلام می پردازد و به افکار موسس آن حسن البناء در لابلای متون گریز می زند و به نقد این حزب و افکار حامیان آن می پردازد.

امام کتاب سوم "بیت العنکبوت" (خانه عنکبوت) نام دارد که به برخی از علوم و متون منتسب به سنت نبوی و برسی صحت و سقم آن می پردازد که تلاشی در جهت آزادی عقل و اندیشیدن و ایجاد معیارهای مشخص و معین که با الگو قرار دادن آنها سره از ناسره تشخیص داده می شود، می باشد. شایان ذکر است که پیشتر نیز  این مستبصر شیعه کتاب هایی در دفاع از این مکتب حقه نوشته است.

انتهای پیام/ ز.غ
مطالب مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد